Przejdź do głównej zawartości

Oto jestem

 

Cześć.

Jestem Mirielka, miło mi Was poznać.

Znacie to przysłowie – „Opowiedz Bogu swoje plany, a zaśmieje Ci się w twarz”?
No właśnie. Miałam wiele planów przez ostatnie kilka lat i zgadnijcie ile z nich mi wyszło?

Aktualnie powracam do blogowania po bardzo długiej przerwie, przede wszystkim dla samej siebie. Z wiekiem mam wrażenie, że głupieję. Zawsze opowiadałam, że lubię pisać. To się nie zmieniło, zmienił się jedynie mój poziom pisania. Zresztą nie tylko on. Mój poziom wiedzy drastycznie spadł, zainteresowania poszły sobie na spacer, a znajomość tematów życiowych ograniczył się do tego, co kupić na obiad. Czytałam proste książki, oglądałam proste filmy. Nie zrozumcie mnie źle. To nie jest tak, że czytanie dla przyjemności jest złe, czy oglądanie prostych filmów mnie nie odpręża. Po prostu kiedyś potrafiłam rozkoszować się trudniejszymi tematami, miałam jakieś przemyślenia. Nie mam już w sobie takiej ambicji co kiedyś, dlatego stworzyłam sobie to miejsce, w którym będę zapisywać przemyślenia na różne tematy. Swoje odczucia na temat książek, filmów, seriali, moich podróży czy wszelkiego innego spojrzenia na świat. Moje myśli będą początkowo nieporadne, chaotyczne. Ale ten blog będzie moim spojrzeniem na świat. Jest po to, abym mogła odzyskać swoją ambicję, swoje spojrzenie na kulturę, znowu będę się interesować czymś więcej niż tylko wstaniem z łóżka i pójściem do pracy. Czymś więcej niż tylko wegetacją. Ten blog ma sprawić, że znowu będę chciała i potrafiła żyć. Mam nadzieję, że z czasem zobaczę iż moja zdolność pisania powraca, rozwija się, moje myśli stają się pełniejsze, moja wiedza uzupełniona, a ja w tym miejscu poczuję się po prostu szczęśliwa.

Komentarze